Cât de mult venituri din reclame pot genera aplicațiile?
Publicat: 2022-06-29Fiecare marcă, organizație sau agenție pare să aibă o aplicație în prezent. Aceste programe mici, dar puternice, sunt descărcate de oameni din întreaga lume, furnizând orice, de la rapoarte regulate până la un canal de cumpărare fără probleme.
Ori de câte ori o aplicație funcționează, pare să funcționeze bine pentru clienții cu puține probleme și este, de asemenea, utilă și interesantă, unei afaceri i se oferă posibilitatea de a genera bani în fiecare zi.
Ce este mai exact veniturile din reclame?
Venitul publicitar este venitul obținut de aplicații prin intermediul publicității în aplicație. Vizualizările anunțurilor înmulțite cu suma CPMe generează venituri din anunțurile din aplicație.
Venitul publicitar = afișările anunțurilor înmulțite cu suma CPMe
Cum funcționează veniturile din publicitate?
ARPDAU, ARPU și ARPPU se numără printre valorile aplicației utilizate de dezvoltatori pentru a urmări veniturile publicitare. În plus față de aceste semne, dezvoltatorii de aplicații folosesc instrumente de raportare pentru a diferenția între veniturile din anunțurile video mobile, precum și veniturile din anunțurile video recompensate atunci când decid cum să-și monetizeze aplicațiile.
Dezvoltatorii de aplicații trebuie să stabilească un plan solid de monetizare a anunțurilor pentru a maximiza veniturile din anunțurile din aplicație . Venitul publicitar poate fi crescut prin plasarea strategică a unor tipuri de reclame cu performanțe ridicate, cum ar fi reclame video cu recompensă și reclame redabile, în fazele cu conversie ridicată din ciclul aplicației.
La câți bani vă puteți aștepta de la o aplicație?
Aplicațiile au potențialul de a genera venituri de milioane de dolari în fiecare an. Cu toate acestea, majoritatea aplicațiilor care realizează acest lucru sunt destul de puține la număr. Cea mai mare parte a aplicațiilor sunt flop-uri care de fapt nu fac niciun fel de bani.
Așadar, este un exercițiu extrem de dificil să stabiliți o estimare cu privire la câți bani poate câștiga o aplicație, având în vedere numărul mare de aplicații și varietatea uriașă a cantității de numerar pe care o obțin pentru a aduce editorilor lor.
Aplicațiile clasate în primele 200 din magazinul de aplicații câștigă în medie 82.500 USD în fiecare zi. Când extindem această gamă și ne uităm la cifrele veniturilor pentru primele 800 de aplicații, venitul zilnic scade la aproximativ 3.500 USD.
Această diferență este, de asemenea, evidentă între genuri; de exemplu, aplicațiile de jocuri câștigă aproximativ 22.000 USD pe zi, în timp ce aplicațiile de divertisment câștigă doar 3090 USD. Acestea fiind spuse, nu există un răspuns universal la cât de mult venit poate genera o aplicație.
Citiți similare: https://www.monetizemore.com/blog/make-money-mobile-app-monetization/
Venituri din reclame din jocurile mobile
Ca parte a strategiei de monetizare a unei aplicații , veniturile din anunțurile din jocurile mobile se referă la banii obținuți de reclamele din joc, inclusiv astfel de anunțuri cu recompensă, pereți de oferte, anunțuri intercalate și reclame care pot fi redate în loc de achizițiile în aplicație.
Venitul din reclamele pentru jocuri este estimat prin înmulțirea numărului de afișări pe care le primește un anunț pe o platformă publicitară cu eCPM. În cele din urmă, veniturile din publicitatea din jocurile mobile s-au dovedit a fi destul de profitabile, cu jocurile mobile și sunt pe cale să genereze doar 39,8 miliarde de dolari în bani din publicitate.

Ce câștigă aplicațiile cu abonament?
Aplicațiile cu abonament sunt încă o altă modalitate excelentă de a câștiga bani prin achiziții în aplicație. Tinder este cel mai bun exemplu de aplicație comparabilă pentru a face bani . Chiar dacă aplicația Tinder este disponibilă pentru descărcare gratuită, utilizatorii trebuie să plătească pentru funcții precum glisări nerestricționate. Această funcționalitate oferă utilizatorilor un număr infinit de posibilități de a găsi o potrivire.
În plus, suplimentul „Pașaport” de la Tinder le permite oamenilor să se conecteze cu utilizatori din diferite regiuni, în timp ce „Boost” le permite utilizatorilor să apară în partea de sus a listei în fața utilizatorilor Tinder din apropiere. Aceste servicii în aplicație, care erau accesibile publicului numai dacă plăteau pentru ele, au generat venituri de aproximativ 407,4 milioane USD.
Câți bani câștigă aplicațiile pe reclamă?
Proporția de bani pe care o face o aplicație pentru fiecare anunț este determinată de numeroși factori, cum ar fi genul aplicației, unitatea de anunțuri, demografia utilizatorului etc. Se estimează că venitul mediu pentru reclamele video recompensate în Statele Unite este de 0,02 USD pe afișare. Plata totală pe finalizare pentru anunțurile intercalate este de 0,16 USD.
În ceea ce privește genul, jocurile de cazinou și de acțiune oferă cel mai mare venit per anunț video recompensat, în timp ce jocurile hiper-casual și casual generează cel mai puțin, deși compensează veniturile cu un volum mai mare de afișări.
Soiuri de unități de anunțuri
Tipul de unitate de anunțuri va avea un impact asupra veniturilor. Una sau mai multe unități de anunțuri pot fi utilizate într-o aplicație mobilă. Prea multe unități de pe un dispozitiv mobil pot limita veniturile și pot alunga clienții. Găsirea echilibrului corect al unităților de anunțuri este crucială pentru creșterea veniturilor, menținând în același timp funcționalitatea și scopul aplicației.
Majoritatea aplicațiilor mobile servesc pentru unități de anunțuri grafice și video. Bannerele care apar pe ecran sunt cunoscute ca reclame afișate. Amplasarea variază, deși este normal ca o bară să ocupe puțin sub o treime din ecranul de sus sau de jos. Sunt de asemenea folosite anunțuri pop-up pe ecran complet care durează câteva secunde sau redă un videoclip.

Structura prețurilor CPM
Un model de preț CPM determină venitul. CPM este o abreviere pentru cost pe mile (mii) de afișări inițiale. Valoarea impresiilor variază în funcție de oameni și de piață.
Este mai probabil ca o aplicație din sectorul financiar să aibă o valoare CPM mai mare decât una cu un preț scăzut și o marjă redusă.
Calculul veniturilor este doar numărul de vizionări înmulțit cu CPM și împărțit la 1.000. Dacă primiți 10.000 de afișări și prețul CPM pentru o unitate de anunțuri este de 8 USD, câștigul dvs. va fi de 8 USD*(10.000/1000) = 80 USD .
Rezolvați potențialul
Potențialul de venit pentru publicitatea în aplicațiile mobile este practic nelimitat, atâta timp cât agenții de marketing sunt gata să cheltuiască și consumatorii interacționează cu aplicația dvs. Când baza de clienți se extinde, crește și veniturile. Numărul de descărcări nu are nicio legătură directă cu veniturile din publicitate. Utilizatorii trebuie să continue să interacționeze cu aplicația și să rămână pe pagină pentru a câștiga bani cu adevărat.
Dezvoltarea de aplicații care adaugă valoare și mențin utilizatorii va avea ca rezultat creșterea valorii și a veniturilor agenților de publicitate în timp. Evaluați-vă veniturile potențiale investigând valorile CPM medii din sectorul dvs. și comparându-le cu cifrele estimate pentru descărcare și afișări. Este greu de prezis afișările pentru o nouă aplicație, totuși, una care a fost testată și are statistici care arată tendințele vizitatorilor de-a lungul timpului poate estima cu precizie posibilitățile de venituri pe baza condițiilor actuale de trafic.
Modelele de prețuri explicate
CPM înseamnă cost pe mile (1.000) de afișări. Alte măsuri sunt adesea folosite pentru a evalua rezultatele și costurile. Anunțul sau organizația care operează în numele lor utilizează un cost pe clic (CPC) și un cost pe achiziție (CPA) pentru a defini indicatorii cheie de performanță sau KPI-ul campaniei.
Monitorizarea CPC sau CPA se face în mod obișnuit pe partea serverului de anunțuri, deoarece clicurile și achizițiile sau conversiile sunt înregistrate atunci când un client face clic pe anunț către un site web extern. În mod normal, compensația dvs. este calculată prin măsurarea clicurilor pe anunțuri de pe site-ul dvs. în calitate de editor.
Cum funcționează veniturile?
Cantitatea de vizitatori reali care fac impresii pe reclamele livrate pe site-ul dvs. determină veniturile. CPM este decis în avans într-un ecosistem de cumpărare directă.
CPM-ul se va modifica într-un sistem de licitație, iar câștigurile dvs. vor fi mai puțin statice. Atunci când dorința de a avea un subiect relevant crește prețul anunțurilor, acest lucru ar putea funcționa în beneficiul dvs.
Finanțe și alte teme de mare valoare impun sume CPM și perspective de venit mai mari, dar obținerea de clicuri este, de asemenea, destul de competitivă. Ca publicație, veți fi plătit de managerul dvs. de anunțuri, dar CPM-ul nu va fi întotdeauna afișat. Această cifră este calculată comparând traficul dvs. cu plata.
Calculul veniturilor din reclame
Preluați numerele vizitatorilor site-ului dvs. pentru același interval de timp ca și compensația dvs. Venitul este legat de un interval de timp specificat, iar datele trebuie să coincidă. Ar trebui să rulați un extras lunar pentru a urmări tendințele sezoniere și pentru a calcula CPM-ul mediu pentru fiecare trimestru și întregul an.
Împărțiți profitul total la numărul de vizite pe site-ul sau aplicația dvs. în timpul perioadei de timp. CPM-ul pe care îl obțineți este calculat înmulțind rezultatul cu 1.000. Dacă serverul dvs. de anunțuri raportează CPM și înțelegeți afișările, împărțiți-le la 1.000 și înmulțiți cu CPM pentru a obține venitul curent. Această metodă este utilă pentru urmărirea veniturilor înainte de raportarea oficială și plata.
Ce aplicații au capacitatea de a genera cei mai mulți bani în 2022?
Aplicațiile de jocuri reprezintă cea mai mare parte a veniturilor din aplicații la nivel mondial. Veniturile din aplicațiile mobile iOS App Store din 2018 au depășit 33 de miliarde de dolari, în timp ce veniturile din jocurile Google Play au fost de 21,5 miliarde de dolari.
Veniturile au crescut cu 11,3% în prima jumătate a anului 2019, totalizând 29,6 miliarde USD. Îmbunătățirile în tehnologia jocurilor, cum ar fi îmbunătățirea imaginilor, controlului și gameplay-ului, precum și apariția e-sporturilor, sunt considerate cauze importante ale creșterii afacerii jocurilor mobile.
Conform rapoartelor, 56% dintre jucătorii de pe mobil joacă jocuri de mai mult de zece ori pe săptămână, demonstrând calitățile care provoacă dependență ale acestei rețele de divertisment pe mobil.
Te-ai săturat să nu faci mare lucru din aplicația ta? Începeți cu generarea de bani în aplicație la următorul nivel de la MonetizeMore, pentru a deveni de 5 ori venitul publicitar al aplicației dvs. în cel mai scurt timp.

——————————————————————————————————————————
Biografia autorului : Contribuție la postarea de blog a lui Akash Yadav, un specialist în marketing digital cu experiență și strateg, el a fost în industria IT în ultimii 5+ ani. Abil în construirea unei strategii digitale, Growth Hacking etc.

